So give it everything or nothin' at all

Nu var det ett tag sen jag skrev men händer så mycket hela tiden.
Började veckan med att grilla o åka till lager 157 med paweena, madde o emma o tindra. När jag kom hem på kvällen hade jag dock feber så låg hemma o var sjuk hela tisdagen, seegt!
Sen blev det jobb på onsdagen iaf o även torsdag o fredag!
I fredags åkte vi till tidaholm för lite öl drickande med några vänner o sen åkte vi hem på lördagen igen. Igår tvätta vi o jag fick träffa min berta för lite matlagning o eurovision, sen hämta jag madde o hennes kompisar i grolanda.
Idag ska jag packa det sista, stryka lite kläder för att vid 17.11 åker jag till Stockholm för kurs!
Ska bli spännande!
//P´
Bild från när jag o louise var i stockholm, på vapiano!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0