Memories, sweetened through the ages just like wine


Denna veckan består nu av fixa en massa olika ting o planera packning för nästa vecka på söndagen drar jag mot la spania! :D
Ska lägga mig alldeles strax iaf för ska upp till frisören redan vid 9.45 så inte allt för många timmar sömn. Sen är det en fullspäckad dag.
Ska till frisören, hämta mitt pass (mamma jag hoppas du läser detta ;)), träffa johanna, städa o gå på bio + fixa en härlig cd lr 2 :)
Gryyymt sugen på att dra till Gotland nu också, min kära fina louise gav det förslaget men får se när jag har semester!
Dags för lite film o sömn!
Ha det fint!
//P´
Saknar dig varje dag, men jag vet också att varje dag finns du med mig!
Sweet Memories <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen !!!! haha Du är härlig min kära dotter ! Älskar dig! Kramis

2011-05-25 @ 08:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0