memories last forever.

Stockholm var grymt bra! Saknar det supermycket redan o alla som var med. De gjorde min kurs till en fantastik upplevelse o jag fick några nya härliga vänner som jag kommer hålla hårt i, har nog aldrig haft så roligt en hel vecka som jag hade med de! TACK!
Igår var det jobb, det gick helt okej var ju lite mör i kroppen efter veckan o tävling i att vara vaken längst.
Kvällen bjöd på fest med härliga brudar som min kära syster, Paweena o Camilla! Blev en mycket lyckad kväll! Drink utspilld på mig o härligt folk!
Idag har jag bara legat o latat mig i soffan! Så skönt! Måste dock hämta bilen hos Madde, men det hinns nog med.
//P´
Gruppen i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0