the call is for a warrior

Idag är jag seeg, har inte påbörjat städningen än. Men en tvätt är igång o ska snart ner o slänga in de 2 sista tvättarna, inte så mycket att tvätta idag så himla skönt men jag funderar på om jag ska tvätta lakan, får se vad som hinns med. Efter tvättbytet ska jag väl äta nått, om jag hittar nått att äta, har knappt mat hemma så idag blir det handla!
Ska bli skönt om jag kommer igång att träna snart, bokade in sumban nästa vecka o veckan efter tänkte jag köra sumba då med eftersom jag har turen att gå öppning båda veckorna!
När det blir lite mer vårväder, det snöar just nu... Iaf så tänkte jag komma igång att gå lite när vädret är lite varmare så man slipper stora tunga vinterjackan, mamma är du med mig på att gå?  :)
//P´

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det vet du jag hänger med ! <3 Kramis

2011-03-09 @ 17:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0