Memories, pressed between the pages of my mind

Hur ska man finna inspiration just nu.
Just nu är min inspriation o pepp min kära mamma o syster <3
Annars då ja, dagen börja bra med lite beröm o kändes som att det gick bra med allt.
Imorrn är en ny dag, får se vad den bjuder på, hoppas på bättre men just nu vet jag inte.
Men nästa fredag åker jag o min sötnos till berta o simon i trollhättan o det ska bli riktigt skönt o kul! :)
Sen är det kalas för världens bästa storebror på lördagen eftersom han blir hela 25år!
Nu ska jag nog läsa lite i egoboost o kika lite tv sen blir det sova!
//P´
I remember you <3

Kommentarer
Postat av: Bertolf

Det kommer bli så roligt! :) Ska jag boka bowling eller vill ni gå på bio eller nåt? Köss <3

2011-03-12 @ 11:02:04
Postat av: Mamma

Älskar dig min kära dotter precis som du är ! <3 Fortsätt att va som du är för du är som du vet S B V.

2011-03-12 @ 14:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0