You spin me right round, baby right round,Like a record, baby right round round round

Sitter hos min kära storasyster, kommer aldrig härifrån när jag väl kommit hit ;)
Har lånat hennes dusch o gett henne lite sällskap, hon mår inte så bra men får hoppas hon är bättre imorrn. Vill ha henne med på jobbet imorrn som stöd <3 Jag ska bli grym jag vill bli grym o jag kan! om jag bara vill! Har min kära mor lärt mig, man kan om man bara vill.
O jag lånade syrrans dusch för har knappt ett badrum känns det som. Håller på att få ett nytt badrumsfönster o jag hoppas att snickarn blir klar imorrn!
Sen ska jag bara invänta att målarn hör av sig så jag får mitt kök klart också, ännu mer trångt att bo men när det väl är klart så blir det jääääkligt snyggt!

Just nu vill jag ha helg för att kunna sova ut o bara umgås o ta det lugnt.
Jag vill ha nästa helg för då ska jag få träffa min bertolf igen! :)
Jag vill ha februari för då kommer johan o becky till mamma o pappa, o det är alltid kul att träffa de eftersom jag har ju världens bästa bror! :)
Sen längtar jag till Sthlm med lollo!
Juni då jag förhoppningsvis får ledigt o kan åka utomlands, gå på metaltown, o så ska jag till sthlm igen! Lär bli en grym månad.
O sommar 2011 hoppas jag på nya upplevelser o nya ställen! :)

Ska sluta babbla nu, hare gött HEJ! ;)
//P´



bästa! <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är bra redan säger jag ju!!! :)

2011-01-20 @ 00:39:25
Postat av: Mamma

Ni är bäst! <3

2011-01-20 @ 20:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0