This song's for all the ones who's singing out loud

Sitter här o tar det lugnt, va gaaanska trött imorse när jag kom till jobbet! Men det har definitivt varit en intressant o lärorik men samtidigt rolig dag idag. Mer sånt till folket ;) iaf till mig haha ;)
Blir tidigt jobb imorrn igen men då jobbar jag bara till 14, vilket ska bli väldigt skönt.

Ikväll ska jag väl inte göra speciellt mycket förutom att kanske städa iordning lite, diska o så laga mat. Blir nog lite köttfärssås o pasta, får hoppas det inte blir supermycket över för har nog bara en matlåda att fylla, de andra är fulla o ligger redan i frysen!
Jag ska självklart inte missa ett av mina favoritprogram, nämligen halv åtta hos mig! Hejjar just denna veckan på Sandra, hon verkar mest vettig! ;)

Snart kommer kanske lite bilder på lägenheten upp eller iaf delar av den! :)

//P´



Foto: Frida Ekman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0