She couldn't quite explain it

Idag har jag haft en ledig dag, vilket behövdes, mkt att ta in just nu.
Ska bli såå skönt att åka bort i februari över en helg med lollo <3
Så idag har jag latat mig hela dagen nästan. Har varit hos mor o far nu ikväll, där även maddisch va så hon hjälpte mig att plugga lite i min pärm. Fick nästan allt gjort som ska va klart så snart som möjligt plus att jag gjort en tredjedel av frågorna som hör till avsnittet jag bara skulle påbörja :)
Imorrn står jobb på schemat, sen ska jag nog handla lite smått o ha en latiskväll, kanske lite frukt o tv. Låter som en bra idé just nu iaf, har knappt nån frukt kvar här hemma.

//P´


Kommentarer
Postat av: frida ekman

Inte visste jag du hade blogg! Var jätte fin ju, blir att läsa dagligen givetvi:)!

2011-01-17 @ 22:33:29
URL: http://ryv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0