Memories, pressed between the pages of my mind

Blev lite inhandlat i skövde, som tur va så är det ju rea! :)
Har hunnit ta lite bilder på lägenheten o det jag köpte, snart ska jag byta om till arbetskläder o åka till jobbet! :)

Ikväll när jag slutat kommer min älskling hit oxå, myysigt!

//P´



Blev en tröja från ginatricot, rea givetvis. Har en likadan i rött som jag
köpte innan jul! :)



En väska från Yap, rea ;) märket är cheap monday, o jag bara kände
att den väskan va jag så tog den direkt!



En liten ny ring blev det oxå, det kändes lite konstigt att ha den på men
som jag sa till maddisch man vänjer sig ;)
Även den från ginatricot, dock inte rea.. som madde som lyckades få sina
3 ringar för endast 17.25:- ;) ahah nått gick lite snett tror vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0