I can't hear nothing 'cause I got my head up in the clouds

Blev inte så jättemycket jobb idag, gick 6.30-11.15 kanske mådde inte alls bra. Så när jag kom hem tog jag ipren, sov i några timmar o mår lite bättre nu, fortfarande lite huvudvärk men inte yr o illamående längre iaf.
Har ju världens bästa syster som åkte o handla det jag behövde förut <3
Imorrn kommer snickarn hit o ska byta mitt badrumsfönster, sen väntar jag bara på att målaren ska höra av sig så jag får nya tapeter i köket! :)
Blir även jobb 11-19 imorrn, hoppas på att må mycket bättre då.
Ska väl kolla en film eller nått snart o sen sova.

//P´


Fick bli min onepiece från Ugli suit UF när jag kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0