I can change your mind turn it all around

Dagen började med ett besök hos tandläkaren sådär kl8 imorse, hemskt. Det var verkligen inte kul, vibrerade i tänderna o isade och hade sig. Men nu är äntligen den jäkla tråden ute, så nu hoppas jag på att få behålla mina små tänder!
Somnade givetvis om när jag kom hem eftersom jag slutade 02 inatt så hade jag sovit max 3-4 timmar.
Idag blir det inte mycket som händer, ska äta strax eller snarare försöka äta strax och eftermiddag/ kväll blir det jobb igen 15.30-00.
Imorrn kommer målaren hit, hoppas han är snabb så att han blir klar..
Jag som hade planerat att ta sovmorgon imorrn.. jaja där rök den så att säga.
På torsdag ska jag iaf klippa mig o färga håret igen, underbart!
//P´
Åhh vad jag saknar Gotland!!
Stockholm lär bli gryymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0