Easier said than done

Sitter här i soffan o tar det lite lugnt, ska fixa lite lunch att äta snart och om 30 min börjar min tvättid!
Ska tvätta lite åt syrran också, annars hade jag inte så mycket tvätt. Blir inte så mycket eftersom jag typ bor i jobbarkläderna och har jag inte de på mig är det oftast leggins eller min goa onepiece.
Idag står alltså tvätta på schemat, skulle behöva åka till min frisör och boka tid och prata med henne, eftermiddag/kväll blir det jobb 16.30-02!
Imorrn ska jag till tandläkaren, uuusch längtar inte! Vet redan nu att det kommer göra ont, vara obehagligt, kännas som att alla tänder kommer lossna.. NEJ jag vill inte, hatar att gå till tandläkaren...
En bra sak iaf, stockholms resan är bokad, tåg iaf! Hotellet fixar jag i veckan!
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0