Trots att tiden vart svår så gav kärleken tröst

Jaha då vakna jag vid 8 idag utan att jag ställde klockan, men somna väldigt tidigt igår.
Ganska skönt att vakna tidigt, jag ska städa lite till idag o bara gå hemma o plocka tills john slutar. Sen tror jag vi ska handla lite i eftermiddag, ikväll kommer ju emelie och simon som sagt o det ska bli väldigt trevligt.
Ska bara ligga o ta det lugnt lite till sen ska jag ta tag i allt.
//P´
Första bilden är tagen från louise och det är på mig och den perfekta mattan som jag vill ha i mitt vardagsrum, självklart hittar jag den i butiken som endast finns i stockholm! Blir galen, och bilden ger inte rättvisa för färgen den är meer skrikig färg.
Louise på espresso house sista dagen.
Jag o lollo innan middag på lördagen.

Min shopping på lördagen + att jag fick byta min klocka, såååå glad jag blev o bild på den kommer nån annan gång :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3

2011-02-25 @ 12:05:02
Postat av: louise

du får gärna ta bort bilden på oss två. haha jag ser ju förjävlig ut!! :P

2011-02-27 @ 15:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0