spill me the wind and the fire

Inte hunnit med något bloggande det sista, men helgen var riktigt skön, var med Johanna i lördags, myyycket trevligt o allt är precis som vanligt när man träffar henne, man tjötar på som att vi sågs igår fast det va alldeles för längesen!
Filmen vi såg love and other drugs var helt okej, inte som jag trodde den skulle vara.
Söndagen var vi hos mamma o pappa för att fira pappa som fyllde år. Det blev god mat o tjöt o så plugga jag lite i min pärm o somna ;)
Igår o idag har det varit jobb 16.30-02, båda dagarna har gått bra, lite svårt att hinna med allt idag dock men det gick! Duktig personal som jag får tacka!
Imorrn är jag ledig iaf eller snarare idag.. Ska väl boka en tvättid nån dag när det passar o handla, laga mat o ta det lugnt. Kanske gå en sväng eller gå bort till mamma o pappa, får se vart dagen tar mig!
Snart ska jag väl lägga mig hos john men är så rädd att väcka honom när han ska upp o jobba om 2timmar..
//P´
1vecka o 2dagar till STOCKHOLM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0