memories stuck from yesterdays.

Inte riktigt orkat blogga, varit jobb varje dag och i måndags mådde jag inte bra alls.
Men har jobbat öppning alla dagar iaf, efter jobbet har jag städa tillsammans med min sötnos. I tisdags var jag hos madde ett tag på kvällen, hon hjälpte mig lite med min pärm och förklarade lite. Det blev även lite mat från wokstugan! MUMS!
Har inte lagt in mina sista bilder från stockholm än men de kommer, blev inte så många!
Imorrn är jag iaf ledig och jag tänker inte ställa klockan, på kvällen kommer emelie och simon hit så det blir nog lite tjöt o film. Allmänt ha trevligt för jag har inte träffat min berta på länge!
Lördag ska jag o mamsen till jkpg eftersom jag nu ska jobba stängning i helgen, bytte med madde för att jag är så snäll ;)
Ne jag får väl se om jag skriver imorrn!
Ha det fint!
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0