For Stewie Wonders eyes only

Ja  vilken dag. Kan inte säga att det varit en bra dag på jobbet men life goes on so who gives a shit..
Ikväll har jag fått god middag av min älskling o snart ska vi starta en film o bara mysa.
Imorrn blir det jobb igen 11-20, ny dag nya tag!
Som min kära mor o syster säger, bry dig inte låt de hållas o kör ditt race. Ungefär så tror jag de menar iaf ;)
Min mor o syster är de bästa kvinnorna i världen <3
Nu orkar jag inte babbla mer, får se när jag skriver igen. Jobbar ju 11-20 hela helgen så skriver nog först på måndag igen!
//P´

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack! Du är inte så dum du heller! <3 från en av de två Kramis

2011-02-12 @ 11:10:41
Postat av: Madde

Håller med ovanstående :) <3 från den andre ;)

2011-02-13 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0