Du e som en stjärna på himlen nått man ser men aldrig når

Idag har jag stressat lite, jobbade som sagt till 15.30, sen skjutsa madde hem mig, jag tog det lite lugnt och unna mig ett bad för att varva ner en liten stund, behövligt! Sen kom madde hit för jag skulle låna hennes bil, så lämna av henne hemma hos sig, eftersom hon inte mådde så bra. Sen åkte jag upp till stan, ville ha en ny neccesär till mitt smink o jag är mer än nöjd! Shit vilken bra jag hitta den kommer från lindex o bild kommer väl kanske imorrn om jag orkar ta en på den :P
Sen åkte jag o handla lite både till mig o madde, sen köpte jag lite mat på donken då jag insåg att jag inte hade tid att göra mat och jag var svinhungrig!
Var hos madde o lämna hennes mat och sen var det bara hem och börja packa! Känns som jag glömmer nått viktigt!
Men biljetter och hotellbokningspappren är med!
Så imorrn klockan 07.11, går tåget mot Stockholm med världens bästa Louise!
Nu ska jag kika på stylisterna o lägga ner kamera sladden så den är med! Så vi kan bjuda på lite bilder ;)
Ha det fint!
//P´
saknar min mittbena liiiiite granna! Blir nog inte lugg nån mer gång ;) på ett tag iaf. tur att håret växer fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0