A new day will give the peace I need

Alla hjärtans dag! <3
Idag vakna jag upp med min älskling och vi hann inte mysa så mkt men fick rosor i helgen eftersom han skulle jobba idag.
Annars idag har jag varit hos mamma o pappa, hämtat väska, tjötat med mamma o gett mamma mitt handledsskydd eftersom hon hade ramlat på den dumma isen! Myste lite med katten också självklart, hon var en riktig liten fjäskis idag.
Även tvättat, diskat, handlat, hämtat ut tågbiljetter tills på fredag. Enda jag inte hunnit är dammsuga, det får jag göra imorrn! Spisen är iaf ren nu.
Imorgon blir det jobb 7-16, efter jobbet blir det väl städa då o börja tänka på vad jag ska packa ner till helgen!
//P´
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0