You'll receive what you give

Vilken helg.. Skönt o vara ledig idag!
Jag har varit ute o gått med Emelie o Wiktor i några timmar o kikat lite i affärer o fixat mitt pass!
Nu sitter jag på balkongen o njuter av solen lite, ska iväg o handla lite när min sötnos har slutat jobba.
Sen blir det att sova tidigt idag för fick jobba 7-16 imorrn istället för 11.45-21, riktigt skönt!
I veckan blir det jobb tis-tors, på fredag lutar det mot att åka till Berta! Lördag ska jag o John åka till Borås o hälsa på Lollo o Linus! Ska bli en mycket bra vecka ser fram emot den o hoppas vädret fortsätter vara bra som det är nu! :)
Nästa vecka innebär nämligen jobb alla dagar utom fredag.
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0