sweet memories.

Snart är jag 20 ! Känns konstigt måste jag säga, men ändå skönt på något sätt.
Mycket jobb o jag är inte alls peppad till att blogga, vill förändra utseendet på bloggen, men jag är inte så bra på det o har inte några nya bilder till en header så ja.. Men jag får väl tvinga med mallan ut o fota nån dag ;)
Idag har jag iaf fått min 19års present av lollo o malin ;) haha sådär nästan ett år senare, så bra är vi på att planera in saker. Vi var iaf i Skövde o åt på Mango's o det var lika gött som vanligt!! MUMS!

Imorgon blir det jobb igen, 9-18, bättre än stängningen jag skulle gått. Sen ska jag städa bort lite saker efter jobbet, för det har jag lovat min kära mor!
Ska väl kanske kolla mina sista The Hills avsnitt nu, har ju faktiskt inte kollat på The Hills på flera dagar! Känner att det är dags nu ;)

//P´


Gotland 2009!

Kommentarer
Postat av: malin

självklart ställer jag upp på en fotorunda haha ;) tack för idag göllet!

2010-09-08 @ 23:51:46
URL: http://thirteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0