Dont stop me!

Känner ingen motivation till bloggen, vill fixa designen o en ny header först. Sen kanske jag får lite inspiration till den, jobbar inte så mycket kväll heller i oktober så då finns det tid o kanske ork till lite mer, tråkigt o jobba kväll, jag använder mig knappt av min garderob, jo till det nya jag köper som jag vill använda.. Har iaf tänkt att rensa garderoben igen o kanske försöka sälja lite som knappt är använt istället för att bara slänga bort allt jämt.. Så tjänar man ju lite pengar samtidigt.
Imorrn är det jobb som vanligt, även fredag är det jobb, båda dagarna försvinner då jag börjar runt 10-12 o jobbar 8-9 timmar.. Men det är ju pengar! ;D

Har även några söta bilder på cilla o kanske lite fler bilder jag kan lägga upp, när jag väl orkar lägga in de på datorn ;D haha
Nu ska jag nog kolla en film o försöka sova, så jag orkar morgondagen! :D
//P´


En sthlm resa skulle inte vara helt fel! Blir att spara pengar isf..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker att vi kan köra en weekend igen. :) Det var übermysigt! <3

2010-09-23 @ 21:49:14
Postat av: louise

jag vill också till stockholm! :D saknar dig!

2010-09-24 @ 10:41:50
URL: http://louiseahlin.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 14:27:59
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0