I like, Where you sleep, When you sleep, Next to me. I like, Where you sleep, Here.

Tiden bara rinner iväg o snart är det sommar! :D snart studenter, bal, metaltown, midsommar, massa jobb men även en efterlängtad semester!! Men just nu längtar jag till imorrn för då ska jag få träffa berta igen!! :D

Juste fick mina efterlängtade skor igår, som jag letat som en galning efter i strl 37. så nu är jag happyface! :D


Idag är det sista arbetspasset sen har jag långledig helg, det ska bli skööönt!
Nu måste jag kila, börjar jobba om ca 50 min o måste äta !

//P´

Kommentarer
Postat av: malin

snygga skor petrisch :)

2010-05-13 @ 20:12:06
URL: http://thirteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0