Jag kan ha räknat sekunderna som gick Mellan ljuset, och åskans dån Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick Om du var på väg hit, eller härifrån

Nu va det längesen jag skrev, men helgen i stockholm va super!
Blev shopping fre lör sön :) Fredagen fick jag träffa min kära bror oxå, det va väldigt trevligt, han bjöd på tacopaj på kvällen eftersom han fyllde år.
Lördagen blev shopping o på kvällen åkte jag o emelie in till gamla stan o åt på Vapiano, riktigt gott var det.
Söndagen blev shopping i Skärholmen o  liljeholmen. Mycket lyckad shopping!
Igår blev det tandläkaren o jobb, va riktigt trött igår, det går ju så himla segt när man jobbar kväll o blir så trött i slutet. Idag har jag hunnit med en snabbis till stan o apoteket o vara hos Maria o kikat på hennes hus, fikat lite o tjötat, mycket trevligt! Ska väl äta om en stund, jobb ikväll igen.

Har inte fått några bilder från emelie från sthlm resan än men slänger upp de jag tog på rummet iaf :)



även 2 outfit bilder från stockholm.

Fredag!


Lördag!




//P´

Kommentarer
Postat av: louise

ni verkar ju haft hur bra som helst :) men nu är det så att jag saknar min petra massor!



<3

2010-03-23 @ 18:42:52
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0