jag fick låna en ängel

Åh ångest, snart dags att sova, jobb imorrn igen. Imorrn jobbar jag öppning o sen ska jag vara med camilla :)
Igår fick jag damp när jag skulle hämta mitt h&m paket på ica, fick stå o vänta i 10 min för att de skulle hjälpa en person o så är det min tur... 30 sek KLART! suck.. Men äntligen har jag fått min tröja, linne o väska :) (Y)
Åkte igår till tidaholm, somnade redan vid halv 10 :O det va nog första gången xD Sov sen megadjupt o vakna lite snabbt när johns mobil ringde vid 8 imorse men somna direkt o vakna igen vid 11 :) Det va skönt o få sova ut :)

Idag har vi inte gjort så mkt, men det har varit en speciell dag o en dag av saknad av vår älskade farmor, guuud va jag saknar henne <3 Världens bästa farmor!
Hoppas du har det bäst med farfar där uppe farmor! <3

Ska väl sova strax så godnatt!

//P´


John har klippt sig idag oxå, så han har nog ungefär såhär igen kanske lite kortare tom. :)

Kommentarer
Postat av: malin

skänker ett par tankar. puss på dig! <3

2010-03-11 @ 23:07:21
URL: http://thirteeen.blogg.se/
Postat av: Mamma

En stor saknad men många fina minnen. Hon kommer alltid att finnas med oss! Kramis

2010-03-17 @ 16:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0