I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately All I have to do is think of me and I've peace of mind I'm tired of looking ‘round rooms wondering what I gotta do Or who I'm supposed to be..

Åh va sköönt, äntligen sista stängningen klar för denna veckan.!
Imorrn lr ja idag ska jag städa hade jag tänkt, så mamma slipper se den röriga soffan ute i stora rummet o röran på mitt golv (A)
Kommer nog sakna min lilla mami i helgen, hon åker nämligen till sthlm på fredag :( Om jag ska va ärlig sakna jag henne i helgen som jag va i sthlm. Världens bästa mamma är va jag har <3

Ska även till tidaholm imorrn så jag kan slappna av ordentligt på min lediga dag, mkt lugnare o harmoniskt nästan i den staden. Kanske hälsa på farmor o farfar, va ett tag sen nu. Haha nu gör jag som min syster känner jag, bara babblar på om ingenting. Men vi är ju släkt på nått sätt ;D

Nu ska jag kolla alvin o gänget 2 o sen soooova!
//P´

Kommentarer
Postat av: Madde

HAha ja det blir lätt så att man babblar men det gör jag ju i vanliga fall oxå ;) Har du Alvin på datorn för vill ha isf ;p även den första om du har :) om du glömt "The box" oxå som jag nämnde förra året :D

2010-03-25 @ 20:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0