8 månader <3

Igår blev det en sväng upp till stan med lollich, det va allt för längesen. Kommer sakna henne som attans när hon flyttar, tösa ska ju flytta till Borås. Men jag är glad för hennes o linus skull :)
Köpte en vacker blomma till min kära mor oxå, tyckte hon förtjänade det, bäst i världen som hon är :)
Mamma åkte imorse till storstaden stockholm med Annette. De skulle ha en tjejhelg för att fira annette, men tror de ska träffa johan oxå.
Så jag o pappa har varit själva hemma ikväll, blev pizza, prova nån ny såndär man gör i ugnen, helt okej men kanterna va lite hårda.
Annars idag har jag jobbat, städat lite av röran som jag gjort i soffan, får nog ta resten imorrn :) Hälsade på lilla cilla förut oxå eftersom madde fick jobba 16-01.15 ikväll ist. Hon va lat, haha försökte leka med henne men hon gav upp direkt ;) Men hon är lika söt för det o lika gooosig.

Fan va jag babblar xD  JAJA. imorrn är det jobb igen o jag borde sova redan, börjar jobba 7, men jag tycker det är sovmorgon om man jämför med att börja 6.30, det är stor skillnad faktiskt.
Tur att jag har maria på mornarna som piggar upp mig ;) haha hon är ju för härlig!

Hitta några härliga bilder från studenten o UF :)



jag saknar tiden lite med UF o studenten men jag saknar inte skolan som alla säger att man brukar :O
Dock saknar jag lilian o ullis !

//P´

Kommentarer
Postat av: louise

ja vi träffas alldeles för sällan! och jag kommer sakna dig med när jag flyttar :(



haha snygg bild! den har jag aldrig sett förut :P



puss på världens bästa petra <3

2010-03-27 @ 10:18:01
URL: http://louiseahlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är också världens bästa dotter jag blev så himla glad och rörd för blomman att det blev några tårar. Älskar dig! Kramis

2010-04-06 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0