sommartider hejhej sommartider!

Idag har jag hittills, kollat lite statistik för urval 1 till högskolan. Kikat runt på Linnéuniversitetets hemsida o såg att de imorrn har öppet hus, så jag o mamma tar oss en tripp till växjö imorrn lite otippat sådär, men det är alltid kul o hitta på sånt! :)
Var o hämtade ut mina nya skor på ica förut oxå, guud va höga de är men jag ska allt lära mig gå i de, för gryymt snygga va de o sköna trots höjden! tummen upp! (Y)
Annars idag är det bara ta det lugnt som står på schemat, längtar tills urval 2 presenteras, så jag vet om det är att börja packa lådor lr planera höstens framtid.

Juste lägger upp lite bilder från lisas 20årsfest, dock dåliga bilder därifrån. Bild på mina solbrillor jag fick av johan kommer upp o mina nya skor givetvis! o även på mina leggins jag sydde om, o kanske en o annan bild som jag haft på telefonen :)

Ne det luktar mat, så ska väl kanske gå ner o va lite social snart!
//P´

släktträff i tidaholm!


pappa med sebbes brillor


brännboll på berget!


fest @ lisa



fest @ lisa, mallan på bild


mina omsydda leggins, cykelbyxor!



mina nya skor, wildflower by kenza!



mina solbrillor jag fick av johan :) han vet va jag gillar!


cilla med sin tratt, gäspande liten tös!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul ska det bli ! Kramis

2010-07-22 @ 21:30:01
Postat av: mallaaan

snyyyyyygggggaa skor gömman!

2010-07-22 @ 21:55:42
Postat av: louise

håller med mallan, riktigt snygga skor :D

ses på lördag göllet! PUSSS

2010-07-23 @ 11:00:36
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0