One look at that smile and I’m all yours

Äntligen är det semester! :)
Idag tänkte jag städa lite, fixa mat o ikväll blir det nog tidaholm! :)
Vädret är ju inte jättebra så jag kan ju va inne o göra tråkiga saker.
I veckan blir det kanske skara sommarland, ska vara med lollo, emelie o i helgen blir det borås o hälsa på lollo o linus :)
Mamma o pappa kommer hem i veckan oxå, de har ju varit i skottland sen i onsdags.
I lördags va jag hos lisa o firade henne, hon har fyllt 20, o det va en grymt bra kväll! Mkt lyckat!
Igår gjorde madde lite slingor i mitt hår oxå, men det syns typ inget så färgen va kass, jag har inte sett nån skillnad än iaf :)

Ne dags o börja städa kanske då..
//P´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0