I like, Where you sleep, When you sleep, Next to me. I like, Where you sleep, Here.

Gårdagen spenderades i Gbg hos min käre bror, tsm med madde o john. Vi gick in till stan o åt o kikade o sen tillbaka till johan för lite fika.. bränd kladdkaka som inte va så kladdig.. haha
Åkte till tidaholm senare på kvällen, john o ruffen tog sig ett dopp i havssjön.
Juste jag sydde om ett par gamla trasiga leggins till "cykelbyxor" igår oxå, blev super så nu slipper jag lägga pengar på det! :)

Idag va vi en sväng vid havssjön o annars har vi kollat film o nu gör jag inget, har bara tråkigt.

Imorgon ska jag kanske få träffa berta en sväng, det vore på tiden, saknar henne!
I helgen ska jag o john till borås o hälsa på linus o lollo :)

Ska väl kolla nån film nu då kanske..


//P´

Bild från mösseberg när vi spela brännboll med lollo, linus o lollos bror o hans kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0