someone's watching over me

en torsdag sådär i februari,.
idag har jag jobbat 6.30-16, efter jobbet sola jag lite o sen hem o duscha o så :) Träffa lollo en sväng, blev tjöt o kik på stugor till sommarn, som förhoppningsvis hamnar en vecka på gotland, det vore underbart!
jag bara älskar gotland!
När jag kom hem blev jag suger på att göra amerikanska pannkakor, eftersom jag aldrig smakat lr gjort det förr va jag supernyfiken, så leta upp ett recept o fick slänga mig iväg för att handla lite.
Sen var det bara att sätta igång, min slutsats är : det gick fort att göra, tror det tog mig ca 30 min max, o det va enkelt (mkt enklare än vanliga pannkakor!), det va gött o resultatet blev super! :D De kommer jag helt klart göra igen!

En annan sak som gjorde min dag bättre än va den va är att det har kommit en yoghurt för alla laktosintoleranta från märket valio som är mitt favorit o yoghurten finns i smaken SOMMARBÄR!!! :D:D:D:D:D wiiiiie lycka! som jag längtat!

Konstigt nog måste jag tillägga att jag redan gjort mig klar för att sova, inte varje dag men somnar nog inte än iaf.
Nu ska jag kika runt på nått annat, ha det bra!

//P ´


hur underbart ser det inte ut lr! strandpromenaden bara sitta o ta det lugnt ! åh jag saknar't! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmmmmmmmmm! ser helt underbart ut saknart jag med! Kramis

2010-02-11 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0