someone's watching over me

Vilken vecka det har varit, förra tisdagen bar det av till alingsås för personalfest, som innehöll lek o mat, trevligt.
Det va jobb tis ons tors, på onsdags kvällen var jag ute hos sandra för lite film o mys o tjöt, mkt trevligt.
Tordagen bestod av jobb o sen blev det fest på kvällen med härliga brudar.
Fredagen sov jag ut o det va skönt, sen kom berta till mig o vi kolla på stockholm o bokade hotell o tåg, så nu är det bestämt, den 19-21 mars åker vi upp till storstaden :) Kommer bli en bra helg känner jag på mig.
Senare på fredagen skjutsa jag berta till hennes syster o sen åkte jag till tidaholm för fredagsmys :) Har varit chill hela helgen eftersom det varit sånt snöväder. Skulle kollat bio med lollo o linus i lördags men pga vädret blev det mys till vanlig film ist. Sammanfattar min långlediga helg som lyckad o mycket mysig :)

//P ´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0