making memories of us

Har varit en bra helg :)
Älsklingen kom hit igår när jag hade slutat o så åkte vi på bio - shutter island, ingen film jag rekomenderar men alla har vi olika smak om film. Efter bion blev det Max eftersom jag va lite hungrig o hade ätit donken nån dag innan. Väl hemma blev det mys o älskling somna fort som vanligt ;D ahahha :P jag starta dock en film o somna ganska fort sen oxå :)

Idag har dagen bestått av jobb som igår. Sen blev det mys med mitt hjärta o lite mat, mums enchilladas :D
O annars har det bara varit mys, dock åkte älsklingen hem för typ en timme sen. O jag måste egentligen sova, öppning imorrn igen,. så godnatt!

//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0