All I want to do is be there For the things that you're going through

Äntligen är 3 stängingar gjorda o imorrn lr ja idag är jag ledig :D
Tänkte åka en sväng till bokrean i stan faktiskt o kolla om det finns nått kul, annars så ska jag till tidaholm på eftermiddagen o så blir det bio oxå :) Percy Jackson filmen, hoppas den är bra bara för jag har höga förväntningar om den! .
Fredag är det ett kortare pass på jobbet o sen får jag se va som händer, helgen består av 2öppningar så lär va trött o inte aktiv här troligtvis.

Skulle åkt till skövde nu inatt efter jobbet med camilla o hämta några töser, men det slapp vi :)

Nu är jag helt slut i kroppen, förkyld o skit oxå, inte kul. Men ska väl starta en film o sen sova :) natti!

//P´

lite bilder från personalfesten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0