I can't hear nothing 'cause I got my head up in the clouds

I fredags var jag o john alltså i trollhättan o hälsade på berta o andreas i deras nya lägenhet. Riktigt fin lägenhet de hade fått tag på! Det blev lite pizza o sen hyrde vi en film o köpte godis o så blev det filmmys.

Lördagen blev bara chillande o sen på kvällen blev det en liten chillfest med johns kompisar, en bröt stortån så ambulansen fick hämta honom o sen gick jag, john o daniel vidare ut för o kolla om det va fest nånstans men det sluta med att daniel gick in där det hade varit fest o jag o john köpte en pizza o gick hem! :) Bra kväll ändå trots händelsen med tån ;)

Söndagen vakna jag o låg sen o vänta på att john skulle vakna o sen åkte jag hem för att hinna träffa johan o becky som va här i fkp. Senare på kvällen åkte jag o träffa sandra o det blev lite taco o film, bra söndag! :)

Igår gjorde jag inte alls mycket, började plocka ordning på rummet men när det blev tråkigt la jag mig o kolla tv o sen film, en riktig latisdag.

Idag har jag inte gjort så mycket heller, men har plockat klart på rummet o dammsugit! Senare ska jag träffa lollo!! :D så det blir en bra tisdag oxå! va på stan lite snabbt förut också.

Imorrn ska jag träffa min sötnos igen o så blir det bio på kvällen! Trollkarlens lärling! :)

Lägger upp lite fler bilder från campingen i örn o på sandras nya söööööta katt, pelle :) Bilder från borås kommer några oxå! :D

//P´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0