someone you never forget

Okej jag är inte så bra på det här med uppdatering, men men,.
I onsdags åkte jag, john, lollo o sandra till skövde på kvällen o kollade bio, denna gången blev det bröderna karlsson!
Jag o john har börjat kolla igenom alla harry potter filmerna nu oxå.
Imorrn ska jag till annette o tommy med mamma o pappa för att kolla på hundvalparna innan de blir sålda! O sen åker jag vidare till tidaholm! Så det blir nog ingen uppdatering förrän nästa vecka igen.
Ikväll har jag kikat lite på stylistutbildningar också, blev lite smått sugen, okej jag blev väldigt sugen på en utbildning som är i trollhättan! Vill börja nu! Men den kosta ju sisådär 49500kr så jag behöver spara lite till! Kanske till våren, vi får se!

Har inte mått alls bra idag iaf så hoppas på att vara bättre imorrn! Ne ska väl kolla lite på tv nu o kanske sova snart, blir helt slut av förkylningen!
Juste madde har min kamera så bilder från vår kusinträff vi hade förra helgen har jag inte hunnit lägga in än!

//P ´

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kameran fick mamma med sig så den ligger i huset någonstans :)

2010-08-14 @ 03:24:17
Postat av: Mamma

Ajaj! glömde det sorry! Kramis

2010-08-14 @ 13:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0