You’re the owner of my heart

Tänkte slänga upp ett inlägg lite snabbt innan jag ska ner o äta.
Idag ska jag jobba 16-23, det va längesen jag jobba ett sånt pass :P ska bli skönt att va den som går hem vid 23 o inte den som måste vänta till 01.15 för att gå hem. Inte för att det händer jättemkt de sista timmarna men för att man blir så trött så sent bara. Igår somna jag nästan på min andra rast, fast maria skrek på mig att jag inte skulle somna ;)

Imorrn ska jag äta lunch med lollo, ska bli trevligt! :)
På eftermiddagen ska jag träffa john, blir nog en tur till skövde.
Helgen innebär jobb jobb jobb, öppningshelg denna helgen. Men sen är jag ju ledig både nästa o veckan därefter på helgen :D den 8 maj bär det av mot storstaden sthlm o min brooor :) polishögskolansdag nämligen!

Nu hungrar jag ihjäl så måste ner o äta :) slänger upp nån bild från när jag o berta va i sthlm.

//P´


Kommentarer
Postat av: lousie

ska bli mycket trevligt :D <3

2010-04-22 @ 21:25:11
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0