tänk att något så enkelt som du bredvid mig kan göra mig så lugn

slänger upp en outfit såhär mitt i natten som jag fann på min mobil.
Kan ju passa på att skriva om kvällen, tre ord som beskriver kvällen.. galen, slitsam, stressigt!
helt sjuk kväll va det, först helt dött efter nån timme, jaha ne nu ska alla ha mat, suck. en riktigt jobbig kväll o alla kämpade riktigt riktigt bra. O jag måste ha nya skor så fort nya ägarna är igång, kom hem inatt nu med ont i höfter,fötter,knän o rygg o knäna va även svullna så ja, nya skor tack!!



jeansleggins- vero moda, skor - converse ofc!!!, t-shirt- new yorker (älskar affären!!), tröja- rut m.fl, jacka- topshop


//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0