Somehow you're still by my side

Helgen har varit suuper :)
Blev ingen  grillning dock, va lite för dåligt väder. Blev mys hela dagen o senare mot kvällen blev det spontan fest. Det blev en lyckad kväll, förfesten va jag o johns kompisar, endast killar men fan va kul det va :)
Efter lyckad förfest drog vi vidare till en annan som sluta med att jag bara lånade toan o sen gick vi till brygget. Haha det va rätt kul, behövde gå på toa igen o började tjöta med en tjej i kön som va väldigt trevlig, Frida. Sluta med att vi tjöta ganska mkt den kvällen, så det va en mkt lyckad kväll!
Mådde inte så bra på söndagen dock, men john tog hand om mig som vanligt o därför mådde jag lite bättre trots allt :) Blev att kolla legend of the seeker o film o myysa hela söndagen.

Måste bara säga jag älskar vädret! :D (Y)
Nu måste jag byta om till jobbkläder!
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0