One look at that smile and I’m all yours

Tråkigt att jag lyckades jobba 3 hela dagar när det va fint väder ute, självklart.

Åkte iaf till tidaholm i torsdags efter jobbet o det blev bio i skövde :)
Fredagen bestod av att bara ta det lugnt o framåt kvällen åkte jag hem för att jag skulle vara med lollo o sandra, sen kom även erica :) En mycket trevlig kväll trots kycklingen ;D ahha

Idag ska jag till tidaholm, förhoppningsvis blir det lite grillning med lite folk. Får se hur vädret blir lite senare. Imorrn kommer jag också vara i tidaholm o det blir nog som en vanlig söndag o bara ta det lugnt!

Nu måste jag in i duschen  :)

//P´'



Kommentarer
Postat av: sandraa

aldrig den kycklingen igen asså;D

2010-04-18 @ 12:16:45
Postat av: sandraa

aldrig den kycklingen igen asså;D

2010-04-18 @ 12:17:32
Postat av: louise

haha kycklingen var ju god ;)

2010-04-18 @ 21:07:09
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0