No time to think of consequences

Nu var det ett tag sen.
Igår va en väldigt bra dag, träffa mallan o va ute o gick o tjöta, det var ju ett tag sen om man säger så ;)
Vi gick upp till skolan o hälsa på lilian o ullis, de är det enda jag saknar med skolan så himla härliga!
Vi bestämde iaf med de att vi ska prata med 1orna om fadderföretagen o studier typ, det kan bli kul, jag gillar att prata inför folk nu,. Det var en av de saker vi lärde oss på företag att prata inför folk.

På eftermiddagen åkte jag till tidaholm, myysigt! Det är så skönt när jag är i tidaholm, för mobilen som jag alltid har kolla på annars bara ligger i väskan. Dock är det ju inte så bra när folk försöker få tag på mig men xD
Idag ser det ut att bli lite bättre väder igen, iaf om ett tag blir det nog det, men jag ska jobba hela dagen lång, 11-20 pass idag o även imorrn.

Gårdagens outfit


Påskaftons outfit



Ne, nu måste jag kila om jag ska hinna till jobbet!
//P´

Kommentarer
Postat av: louise

JAG SAKNAR DIG!!

2010-04-13 @ 17:46:16
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0