Get a life

Gårdagen på jobbet gick jättefort, klockan gick i speed. hoppas på att det går precis lika fort idag då jag faktiskt ska jobba 2 dagar till o mitt team bara 1 :( Men är iaf ledig på fredag, hoppas på bra väder då igen.
Hade tänkt försöka hinna till stan idag, får se hur det blir med det, måste äta o ta ur handduken i håret till att börja med :)

Sitter just nu o lyssnar igenom Neverstores nyaste album då jag inte gjort det än, det är faktiskt riktigt bra, tummen upp (Y).

Nej nu är det dags att äta nått innan jag hungrar ihjäl!
//P´

Kommentarer
Postat av: becca

sv: tusen tack :) gud vad kul att höra :D vad glad jag blir!! läst den länge :)?

så kul med läsare, spec dom som kommentrerar :)

2010-04-22 @ 00:16:54
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0