together we'll find a way

Livet rullar på.. mkt jobb jobb o jobb just nu, sitter helt slut efter en kväll med mkt skratt men samtidigt har vi haft mkt att göra. Kämpade på riktigt bra tycker jag faktiskt! Bra jobbat gänget! (Y)
Imorrn är jag äntligen ledig, så blir nog att träffa lollich o sen troligtvis en sväng till tidaholm, får se hur det blir. Jobbar igen på fredag 6.30-16, sen kanske min john kommer hit o så firar vi 2 månader på lördag :) <3 Blir jobb i helgen oxå , stängning som gäller.. !
Hoppas bara på att jag blir frisk snart, halsen som kärvar just nu.. inte kul!
Nästa vecka blir go iaf, skövde med lollich på måndag plus att träffa camilla :D
Tisdag blir jobb o sen ut till sandra för att fira henne! Onsdag blir jobb o torsdag blir jobb!
Fredag blir begravning o sen drar jag o familjen plus ulricha till sthlm för att se hur johan har det o kolla musikalen buddy holly o lite så :) Ska bli skönt att komma bort en helg faktiskt.
Annars då.. jorå alltid är nått planerat känns det som men försöker att inte planera, gillar inte när saker är planerade riktigt. Måste ta tag i tränandet snart igen iaf, men har blivit mkt jobb o är helt slut när man jobbat o är man ledig en dag i veckan är man inte jättetaggad på gymmet men jag ska allt försöka! :)

Hare gött! så kanske jag skriver snart igen! :D
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0