Jag kan ha räknat sekunderna som gick Mellan ljuset, och åskans dån Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick Om du var på väg hit, eller härifrån

Sitter o gör verkligen ingenting, ska in i duschen innan jobbet så får bli det snart iaf.. börjar ju om en timme o fem minuter... hoppas på en bättre kväll idag än igår!
Lyssnar igenom Lars Winnerbäcks nya album just nu, låter kanon (Y) helt klart bättre än hans förra album!
Imorrn ville mamma o pappa att jag skulle till fordonsprogrammet på gymnasiet med bilen o se om de kunde fixa den, annars blire skövde med mallan o lollich o senare blire att träffa camilla.
Tisdag blir jobb 6.30-16 o sen samtal med johan o på kvällen blire att åka till sandra för hon fyller 17år ! Grattis gömman !

Nej, tänkte bara slänga upp ett kort inlägg.
//P´

Kommentarer
Postat av: sandra

hihi tack gömman :)

2009-09-29 @ 08:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0