jag fick låna en ängel

Nu har jag varit extremt dålig med uppdatering, fy skäms på mig!
Har iaf jobbat nästan varje dag, varit sjuk i helgen, magen har betett sig konstigt sen i lördags o först idag har jag vågat mig på lite vanlig mat så jag har fått i mig lite iaf.
Imorrn är jag ledig igen, wohooo! Ska färga johannas hår, sen på eftermiddagen åker jag till tidaholm för att fylla i tatueringen o även vänta på när min kusin o john ska tatuera sig :)
Men innan det ska jag hinna med att säga hejdå till mamsen o papsen som åker till kreta i en vecka, ska bli skönt men kommer helt klart sakna de.
På fredag ska jag jobba ett kort pass o sen träffa sändrisch <3
På lördag fyller jag 19 år, hihi grattis till mig :)
Blir jobb 7-16 i helgen oxå o nästa vecka äre oxå jobb som gäller, men det betyder oxå pengar pengar!! :D

Nu ska jag göra nått annat, inte direkt trött men det blir nog sova snart ändå, ska ju trots allt träffa johanna imorrn (idag) vid klockan 12 :)

//P´

asså jag bara älskar bilden xD
jag o bästa lollich hemma hos mallan för ett tag sen <3

Kommentarer
Postat av: louise

haha, vi är så söta på bilden :D

2009-09-10 @ 12:39:27
URL: http://louiseahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Just nu lottar jag ut en kyllskåp med Vitamin Well's

Var gärna med :)



http://millahoman.blogg.se/2009/september/vinn-ett-kylskap-fullt-med-vitamin-wells.html

2009-09-11 @ 13:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0