I miss you quite terribly

Okej, ja dagen då.. Vaknade upp i tidaholm med världens bästa <3 åkte hem till fkp o somna igen (A) Skulle jobba 11-18, så för att hinna köpa mitt favorit godis från marknaden fick jag åka dit innan o va där 20 i 11, med smått panik. Telefonförsäljare som som vanligt inte fattar vad NEJ betyder :@
Efter flera minuter av nej nej nej o jag är inte intresserad så kom jag iväg mot dit jag skulle köpa godis , äntligen! vid kvart i 11 hade jag mitt godis, gick förbi ett donut ställe oxå o köpte 2 donuts till mig o camilla (A) hihi :)
Åkte äntligen till jobbet o va där 5 i 11, good work petra! :)

Efter ett lååångt (kändes som evigheter iaf) arbetspass så åkte jag till maddisch där mami o min bror även befann sig, kolla runt lite o åkte sen vidare till mormor.
Ikväll har även petra börjat innebandy serrni ! o kul som attsingen va det dessutom :D (Y) lätt att jag ska fortsätta, så jag får nån träning, ska även försöka komma igång med gymmet igen, känns onödigt o betala o inte gå dit.. :S

Men nu måste jag verkligen sova. imorrn (idag) blir det ett sista hejdå <3 du kommer alltid finnas i mitt hjärta farmor o jag kommer alltid minnas dig som den goa o glada, bästa farmor man kan få <3
Eftermiddagen bär det av mot sthlm.!

//P´

Kommentarer
Postat av: Anonym

världens bäsa petra kommer nu dounats :D :D mumms <3 men hallå? jag vill följa med till innebandyn nästa vecka :D:D

2009-10-03 @ 15:19:23
Postat av: camilla

haha det var från mig :D (a)

2009-10-03 @ 15:20:11
URL: http://canderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0