tänk att något så enkelt som du bredvid mig kan göra mig så lugn

Nu har jag varit dålig på uppdatera igen, men ikväll blire iaf jobb igen. Jobbade stängning igår oxå.
Har dock blivit väldigt förkyld, ont i halsen fortfarande, snuvig, tror jag har fått öroninfektion lr inflammation, allmänt ont i hela kroppen o huvudvärk, jaa suck! men går till jobbet för att Erika ska slippa ringa in nån på min tid eftersom typ ingen vill jobba den tiden..
Ska alldeles strax ner o steka lite potäter o äta o sen blire byta om till jobbkläderna o kanske städa upp lite på rummet börjar se ut som ett bombnedslag igen ..

//P ´

Kommentarer
Postat av: louise

Hoppas att det går bra på jobbet gömman :) <3

2009-11-13 @ 14:41:47
URL: http://louiseahlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Var rädd om dig och krya på dig!!Kram

2009-11-13 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0