tänd ett ljus o låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna..

Blev en helmysig kväll med camilla i lördags, vitlöksbröd, wafflesfries o camilla måste jag verkligen säga mer ;)
Filmen vi hyrde är dock ingen jag rekommenderar den hetter "dumpa honom" o va hur kass som helst ingen handling kändes det som.
Blev tidaholm senare lr ja framåt 00 kanske, mysigt. Film som vanligt o på söndagen blev det bio på kvällen 2012, en riktigt bra film enligt mig, dock inte så oväntat att slutet blev som det blev. Innan det va det lite mys till film som jag somna till haha väldigt ovanligt att jag somnar (A)
Åkte hem tidigt imorse, typ 7, john hade körlektion som börja 7 så jag tog mig upp eftersom bilen ändå va tvungen att va hemma vid 10 för att en av johans kompisar skulle köra den upp till sthlm igen.
Blev en lång dag på jobbet, o jag är sjukt trött så blir att sova strax för imorrn äre öppning som gäller serrni!
Va hos maddisch efter jobbet en liten stund oxå, träffa hennes gryyyymt söta katt hon hämta idag, åååååh jag vill ha en själv. sååå sööt :D


Efter jobebt imorrn blir lite fixande o sen marykay party på kvällen, kanske åker till tidaholm efter o sover o spenderar min onsdag där. :)

Nu ska jag sluta pladdra, natti!

//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0