someone's watching over me

ojojoj sorryyy , dåligt av mig igen!
Jobbat en heldel som vanligt.. typ nästan varje dag,.
I fredags efter jobbet blev det iaf en sväng till maddisch o sen lite oden cup, va ju tvungen o kolla kusin Lisas match som slutresultat blev 1-1. En sväng till maddisch efter det igen.
Lördagen o söndagen va det jobb som gällde, träffade berta o tog en promenad runt stan innan jobbet i lördags oxå, suuupertrevligt! äntligen, va alldeles för längesen jag träffade bertolf <3

Igår va jag i tidaholm hela dagen, vakna brevid min sötnos, laga mat, hälsa på johns faster där hans kusin va o deras son Liam, sååå söt unge :) Kan både lite svenska o italienska eftersom hans pappa är italienare. Det va mysigt iaf. Sen blev det lite godis o film lr ja mest för mig, john får inte äta godis moahahhahaha :D :D :D

Åkte hem imorse iaf, jobbade 11-20 idag o sen har jag varit hos maddisch o myst lite med sötnosen cilla o kollat lite tv vilket jag typ aldrig gör nu för tiden, kände dock att jag sakna de program jag alltid följt så bra förut :O
Kom hem för ett tag sen iaf, ska nog starta en film o vänta på att john ska ringa, imorrn äre jobb 11-20 igen.!

natti!

//P´

Tänkte ni skulle få nån  bild på den lilla söta cilla, här sitter jag o skriver att hon är supersöt o så får ni inte se henne ;D


sötboll <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Cillaplutten o Petras bröst ;)

2009-11-25 @ 14:48:47
Postat av: Mamma

Ja hon är allt en riktig goding!!

2009-11-25 @ 16:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0