Somehow you're still by my side

Jaa, ingen stor ork till att blogga just nu men..
Idag har det varit jobb, blev en vääldigt kall promenad till jobbet, men letade upp ett på hörlurar så jag hade musiken iaf :)
Inte speciellt mkt att göra idag på jobbet, förutom att läsktornet sluta funka för att nån råkat stänga av det o ingen hitta on/off knappen så vi fick ringa georg, så har det inte hänt mkt,, just på donekn iaf..
Georg stanna kvar ett tag efter eftersom han va rädd att det skulle komma några misstänkta med tanke på vad som hände på godislagret tidigare ikväll.. Men vid 00.20 lr nått så åkte även han hem .
Imorrn (idag) ska jag hinna till stan innan jobbet, sen blire stängning igen. men det ska nog gå bra, ledig torsdag, vet faktiskt inte va jag ska hitta på, lollich kanske vill träffa mig eftersom jag inte hunnit träffa henne så mkt det senaste. vi får se helt enkelt :P
nu blire antingen film lr sova.. hmm film så att jag ens blir trött kanske, låter bra! :D haha

natti! //P ´


åååh tänk om man bara kunde gå till stranden o steka, vore gött!


Kommentarer
Postat av: louise

klart jag vill träffa dig :D vilken tur att jag är ledig imorgon ;) puss på dig <3

2009-11-04 @ 18:27:42
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0