making memories of us

Ååh jag kan inget annat än trivas i tidaholm, har varit där från torsdag kväll till måndag förmiddag, myyysigt! :) Hela den stan är så mysig :)
I torsdags när jag kom dit iaf så blev det falks grav med martina (saknat henne) o ruffis. haha aa shit det blev mkt skratt med den där tutan i 240'n xD haha japp jag åkte 240, örm inte min grej riktigt det där med volvo va.. men kul va det ! När vi kom hem blev det som vanligt film.
Fredagen örm ja va gjorde vi då haha xD blev nog mest chill o allmänt ta vara på ledigheten.
Lördagen blev iaf en snabbis sväng till skövde eftersom john tappa sin plånbok vid falks grav o en snäll själ i skövde ringde o sa att han hade hittat den. När vi anlände i tidaholm igen va det bara tvätta av bettan lite eftersom min käre kusin o några mer hade hällt filmjölk på den.. o sen iväg till kusinerna o kolla alla farmors gamla fotoalbum o rensa ur de med bilder vi ville ha o uppdelning av smycken om man ville ha ngt, jag tog farfars vigselring som farmor hade gjort om o ett halsband med tro, hopp o kärlek.
På kvällen blev det lite party hos ruffens bror stefan, har kommit på att när det bara är killar man festar med brukar man ha snäppet roligare, dock saknade jag självklart min berta denna kvällen som va tanken att jag skulle få träffa <33 men blev itne en massa skitsnack lr nått sånt iaf som det oftast blir om tjejer festar tsm.
Vi drog vidare mot parken kanske runt halv 12, tog ett bra tag för oss att komma dit i kylan dock. va inte där länge förrän helvetet bröt ut för första gången på ett år. ajajaj.
Söndagen blev iaf ligga i sängen läänge o sen typ mat, godis, film, film.. haha xD jaa slööödag!
Idag har det varit åka hem från tidaholm o sen jobb..


Bilder från helgen :



Stefan till vänster o Johnny? till höger



Min sötnos <3



Johnny



Fronth o John


Nattinatti
//P ´

Kommentarer
Postat av: martina

fasen, johnny ser la för go ut eller? :D

2009-11-05 @ 10:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0